Меню

01

Чи можу я повернути товар, якщо він не підійшов мені за розміром, кольором або фасоном?

Ви можете повернути товар, якщо він не підійшов вам з певних причин, за умови збереження товарного вигляду, пакування, етикеток та товарної накладної. Ми рекомендуємо приміряти речі та ретельно оглянути їх, не зрізаючи етикетки. У вас є 14 днів з моменту покупки для повернення товару.

Як повернути товар?

Ви можете повернути товар належної якості протягом 14 днів з моменту покупки. Товар належної якості – це товар без ознак експлуатації, у якого збережений товарний вигляд, етикетки, пакування та додаткові аксесуари. Дані умови не стосуються повернення товарів із браком. Щоб повернути товар, відправте його разом з оригінальним пакуванням, товарною накладною та заповненою заявою про повернення.

Повернення через відділення “Нова пошта”
Заповніть заяву на повернення
Вкладіть у посилку товар в оригінальному пакуванні, товарну накладну та заповнену заяву на повернення.
При поверненні товару Новою Поштою назвіть представнику відділення дані відправника.

Зверніть увагу, відсутність товарної накладної та заповненої заяви на повернення може ускладнити оформлення повернення. Такі заявки ми змушені розглядати довше.

Щоб прискорити цю процедуру, будь ласка, повідомте нам номер товарно-транспортної накладної за телефоном або на email. Зберігайте документ із номером ТТН, доки не отримаєте грошові кошти.

Які документи необхідні для повернення товару?

Щоб повернути товар, потрібно надати товарну накладну та заповнену заяву на повернення товару.

В який термін я можу повернути товар?

Як передбачено законодавством України, ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту придбання.

Коли я отримаю свої гроші при поверненні товару?

У залежності від обраного вами способу оплати ви можете отримати грошові кошти:

при оплаті готівкою під час отримання замовлення на відділенні “Нова пошта” або “Укрпошта” ви можете отримати кошти за допомогою переказу на банківську карту будь-якого банку, оформлену на ваше ім’я, протягом 14 робочих днів з моменту отримання нами товару;

при оплаті банківською карткою у відділенні “Нова пошта”, “Укрпошта” або “Justin” ви отримаєте кошти на картку одержувача замовлення, протягом 14 робочих днів з моменту отримання нами товару;

якщо ви оплачували замовлення банківською карткою на сайті, ви отримаєте кошти на карту одержувача замовлення, протягом 14 робочих днів з моменту отримання нами товару.

Зверніть увагу: повернення грошових коштів можливе на банківську карту, зареєстровану на ПІБ, зазначені в замовленні, із зазначенням повних платіжних реквізитів банківського рахунку (ПІБ/ІПН/IBAN/номер картки). Запитати ці відомості можна в банку, клієнтом якого ви є.

02

Чи можу я приміряти товар?

Послуга примірки недоступна при доставці замовлень кур’єром або до відділень “Нова пошта”.

Чи відрізняються ціни в інтернет-магазині Fitzona від цін у магазинах мережі?

Ні, ціни в інтернет-магазині Fitzona та у магазинах мережі однакові. Виключення – спеціальні акції та клубна програма Fitzona.

Що робити, якщо мені не підійшов товар?

При отриманні замовлення, незалежно від способу доставки, ви можете розпакувати та переглянути товари. Якщо з будь-яких причин товари не відповідають вашим очікуванням, ви можете не оплачувати замовлення та доставку. Поверніть це замовлення з кур’єром або зворотним відправленням з відділення “Нова Пошта”.

Як часто на сайті з’являються нові товари?

Нові моделі регулярно з’являються в асортименті інтернет-магазину Fitzona з оновленням колекцій брендів.

Чи можу я приміряти товар, зарезервувавши його у магазині?

Так, послуга примірки доступна при резерві товару в магазині.

X